زمانبندی بازاریابی محتوایی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در موفقیت آمیز بودن بازاریابی محتوایی شرکت می باشد

زمانبندی بازاریابی محتوایی ازجمله موارد مهم در بازاریابی محتوایی می باشد. پس از آنکه اهداف، مخاطبان (مشتریان)، فرمت ها و آمیزه بازاریابی مشخص شد، نیاز است که برنامه زمانبندی برای اجرای برنامه های بازاریابی محتوا نیاز است.

 

زمانبندی بازاریابی محتوایی

 

برنامه اجرایی برمبنای منابع واقعی تدوین کنید. فعالیت هایی که اجرای آن ها غیرمحتمل هستند را در برنامه خود نیاورید. برای مثال اگر وبلاگی با هشت مقاله در ماه برنامه ریزی می کنید، باید در نظر داشته باشید که هشت مقاله علاوه برنوشتن، نیاز به ویراستاری، طرح های گرافیکی و سئو نیز نیاز دارد و تمامی این موارد زمانبر هستند. همچنین زمانی برای پاسخ به نظرات
را نیز دارید.

 

باید در نظر داشت بالافاصله پس از این که اولین کمپین بازاریابی محتوای شما اجرایی شود، رقبا کمپین های بزرگتری از شما اجرایی خواهند کرد.

بنابراین اگر برنامه ریزی شما برای نشر محتوا به صورت متوالی و پیوسته است، از ابتدا موضوعات، برنامه ها و محتوای بعدی باید مشخص باشد.

 

از طریق نشریات و جستجوی در رسانه ها می توان موضوعات مناسبی برای بازاریابی محتوا پیدا کرد. این اطلاعات برای الهام ایده ها کمک زیادی می کنند، اما پیش از آغاز این چالش باید برای خود طرح و برنامه داشته باشید.

 

مهمترین گام هایی که در تدوین برنامه زمانبندی بازاریابی محتوایی کمک می کنند، عبارتند از:

گام اول، حقایق:

اطلاعاتی که برای مخاطبان مهم هست را انتخاب کنید. این اطلاعات برای گام های بعدی ضروری است. زمان شروع و پایان طرح را مشخص کنید.

• زمان شروع طرح
• زمان پایان طرح
• شاخص ها

 

گام دوم، فرمت ها و ابزارها:

فرمت ها و ابزارهای مناسب و میزان استفاده از هریک برای انتقال پیام خود را بررسی و برنامه ریزی کنید. برای انتخاب فرمت ها و ابزارها می توانید از جدول صفحه قبل کمک بگیرید.

• نوع ابزارها و فرمت ها
• میزان استفاده

 

گام سوم، طراحان و مجری ها:

اطلاعات نیروی انسانی (درون سازمانی و خارج از سازمان) که برای پروژه نیاز است را جمع آوری کنید.

• مشخص کردن افراد داخل سازمان براساس مهارت های آن ها
• افراد خارج از سازمان در صورت لزوم
• محدودیت ها و زمان در دسترس

 

گام چهارم، حقوق و هزینه ها:

هزینه اجرای هر یک از ابزارها و فرمت ها را برآورد کنید.

• هزینه نیروی انسانی و برآورد آن برمبنای میزان نیاز منابع انسانی
• برآورد سایر هزینه های اجرایی کردن طرح

 

گام پنجم، بازاریابی:

بررسی کنید که چه فعالیت های بازاریابی برای پیشبرد محتوای نیاز است. هزینه های مستقیم و غیرمستقیم پیشبرد محتوا را در رسانه های مختلف مشخص کنید.

• رسانه هایی مناسب برای پیشبرد محتوا را مشخص کنید
• شبکه های اجتماعی برای پیشبرد محتوا را مشخص کنید

 

گام ششم، برنامه زمانی:

جدول ساده ای با فرمت ها وابزارهای مختلف و رابطه بین آن ها طراحی کنید. زمان مورد نیاز برای اجرای هریک از فرمت ها و ابزارها را مشخص کنید.

• تمامی فعالیت ها را با زمانبدی آن ها مانند گانت چارت مشخص کنید
• روابط بین فعالیت ها را مشخص کنید

وب سایت کانتنتولوژی

www.contentology.ir

www.mehroz.ir

زمانبندی بازاریابی محتوایی یکی از مهمترین مواردی است که می بایست در بازاریابی محتوایی رعایت و انجام شود، کانتنتولوژی مفتخر است که زمانبندی بازاریابی محتوایی را در بازاریابی محتوایی رعایت می کند و باعث دریافت بازخورد بهتر و جلب رضایت مشتریان محترم شده است، گروه بازاریابی محتوایی مهروز توصیه می کند در هر یک از مراحل بازاریابی محتوایی شرکت خود و پیاده سازی بازاریابی محتوایی در وب سایت خود حتما به نکاتی که در مقاله زمانبندی بازاریابی محتوایی آورده ایم را رعایت کنید تا بتوانید نتیجه بهتری در بازاریابی محتوایی شرکت شما داشته باشد، اکثر پروژه های بازاریابی محتوایی که با شکست مواجه می شوند یکی از دلایل شکستشان عدم رعایت نکات مقاله زمانبندی بازاریابی محتوایی می باشد درنتیجه بهتر است از نکات مثبت زمانبندی بازاریابی محتوایی در بازاریابی محتوایی شرکت استفاده نمایید و آنها را رعایت کنید و نکات و موارد منفی که در مقاله زمانبندی بازاریابی محتوایی توصیه کرده ایم را دوری کنید تا پروژه بازاریابی محتوایی موفقی داشته باشید، ضمنا گروه کانتنتولوژی آمادگی اجرای پروژه بازاریابی محتوایی شرکت ها و سازمان ها را دارد و با رعایت استانداردها انجام می دهد. جهت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

کانتنتولوژی در شبکه های اجتماعی

@contentology.ir

@contentology_ir

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =