تفاوت استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا چیست؟

تفاوت استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا یکی از سوالاتی است که ممکن است در ذهن شما بوجود بیاید. در این مقاله به تفاوت استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا می پردازیم. معمولا استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا با یک تعریف نگاه می شود، در صورتی که دو مفهوم متفاوت هستند.

تفاوت استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا

به طور ساده، اگر بازاریابی محتوا کیک سیب باشد، استراتژی محتوا ظرف آن است. در صورتی که تفاوت استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا را دریابید، بهتر می توان آن ها را اجرایی کرد. استراتژی محتوا شامل هرگونه محتوایی است که به کسب و کار شما مربوط می شود. در واقع استراتژی کسب و کار یک چشم انداز است و مشخص می کند که چرا و چگونه محتوا تولید، مدیریت، به روز رسانی و یا آرشیو و سازمان دهی شود.

بازاریابی محتوا در اصل بخشی از استراتژی محتوای کلی است و تنها بروی ایجاد، اندازه گیری و انتشار مطالب جذاب و مفید برای مخاطبان تمرکز دارد. هدف از بازاریابی محتوا “دلایل و چراهای” خرید و مشارکت مخاطبان است.

بازاریابی محتوا زمانی می تواند به بالاترین حد تاثیرگذاری خود برسد که استراتژی محتوای مناسب برای آن پایه گذاری شده باشد. به عبارت دیگر استراتژی محتوا با چگونگی استفاده از محتوا ارتباط دارد و راهنمایی است برای این که، کجا از چه چیز استفاده شود.

وب سایت کانتنتولوژی

www.contentology.ir

www.mehroz.ir

کانتنتولوژی در شبکه های اجتماعی

@contentology.ir

@contentology_ir

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 17 =